Macau :)))))

Ezt a bejegyzest par hete irtam, nem igazan "friss" a dolog, de a kepek most erkeztek ugyhogy elnezhetitek ezt a kis kesest! :P

Ohhhhh igeeeen!!!! Egy poharka Unicummal (lehet blogon reklamozni? ) ulok a nappaliban es unnepelem,hogy verge egyedul lakom. Igaz lehet,hogy csak egy-ket hetig de akkor is !!!!!! szuper! Vegre kikoltozott az amerikai lakotarsam!!!!!
Ez,ahogyan mondani szoktak, a “hab a tortan” 
Amikor ma Makau-bol, igeeen Makauo-bol, haza jottem;) a szam korul erte volna a fejemet, ami mellesleg nem kicsi!
De kb ennyit errol a dologrol, gondolom mindenkinek vilagos miert unnepelek es miert unikummal….mert megerdemlem!!! 
Szoval a hetveget Makau-ban toltottem. Ez volt eletem eddigi legjobb kirandulasa, bar nem volt hosszu, de mindenkepp emlekezetes es erdekes volt….
Penteken este, ugy 10 ora korul indultunk a hajoval es vasarnap delutan jottunk vissza Hong Konba. Azt hiszem ram is fert a pihenes, de a hely ahol voltunk es az egesz kaszinozas..huuu…nagyon kikapcsolt 
Na de megint a kozepebe vagtam, kezdjuk az elejen.
Szerdan erkeztem otthonrol haza , csutortokon kicsi rendezkedes es lazitas, penteken meg iskola, dolog….De aztan penteken este pakolas es indulas Makau-ba!
A hajon erdekes modon, semmi bajom nem volt, annak ellenere, hogy elfelejtettem a kis bogyokat bevenni. Korulbelul 45 perces ut Hong Kongtol, kisse hullam vasut tipusu, a hajo gyorsasaga miatt, de hamar oda ertunk.
Szerencsemre semmire sem kellet figyeljek, meg a taxi inetegetes sem az en dolgom volt :)! De amikor megerkeztunk a szallodahoz akkor nyiltak igaza nagyra a pupillaim! Te jooo eg!
Oriasi szoba, oriasi terasz, medence, tenisz palya es a kilatas….jajjjjjjj. De majd a kepek arulkodnak 
A varos,mivel Portugal kolonia volt, ketnyelvu. Erdkes latni az europai stilusu epuleteket, a sok katolikus templomot es enni a majdnem otthoni kenyeret!!!
Azt mondjak olyan mint Las Vegas, cask persze , kinai modra. Ezt megerositeni csak azert nem tudom mert meg nem jartam Las Vegasban,de a szerencse jatekok es kaszinok tekinteteben szerintem is “olyan lehet”….
Finom reggelik,ebedek es vacsorak….varosnezes, este meg szerencse jatekok 
Igen, eletemben eloszor probaltam ki a szerencsemet, ami kiderult,hogy nem is annyira szerencse  Vasziteni veszitettem, de tapasztalatot annal tobbet nyertem!!!
Tele van a hely turistakkal es egy keves hallgatozas utan hamar rajonni,hogy a vilag minden reszerol erkeztek, a szerencsejuket kiprobalni vagyo emberek. A legtobb turista megis Azsiabol, foleg Kinabol jon, hiszen nagyon kozel van, Makaubol “at lehet latni” Kinaba 
De ami igazan tetszett azok a regi epuletek, amik leginkabb az europai varosokra emlekeztetnek, a macskakoves utcak es a sok erdekes ember. De a szebbnel szebb katolikus templomok es az oriasi hidak, gyonyoru parkok es persze a szerencsjatekok sem elhanyagolhatoak.
Szoval nagyon erdekes es szep hetveget toltottem Makauban es azt hiszem hamarosan ujra meglatogatom, hiszen sok meg a folfedezetlen hely es a cirque du solieil is ram var……
Elvezzetek a kepeket!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése