Macau 2 :))))

Megint egy ideje nincs internetem. De nem problema mert az ok amiert nincs az meger egy kis internetmentesseget meg az ilyen, magamfajta fuggonek is! Majd kopi pesztelem a most, word-be bepotyogott gondolataimat…
Jah, az ok…elkoltoztem!!!!
A lakas ahol eddig laktunk rendben volt addig amig fel nem jott a padlo. Aztan egyre nyomasztobbnak talatuk, remenykedtunk egy esetleges koltozesben. Es megadatott! Most egy nagyobb, kenyelmesebb, ujabb, szebb es meg sorolhatnam lakasban lakunk. Sajat furdoszobam van!  Olyan mint a lakosztalyok, kis tulzassal persze, ahol egy ajton belul van haloszoba es furdoszoba kis folyosoval 
Nagyon elvezem. Hong Konghoz kepest oriasi nappalink van, egesz ugyesen felszerelt konyha es meg egy vendeg szoba is!!!
Szoval jon az internet is utanunk, csak kicsit lassabban koltozik mint mi. Nekunk egy delutan sikerult, neki kell egy het….
Na de sokat meg nem toltottem itt, meg hozza sem szoktam egeszen a lakashoz, mindig keresek valamit es a dobozokbol meg van ketto ami kipakolasra var! Edosanyam ne aggodj nem azert mert lusta a leanyod  Csak nem volt itthon Hong Kongban!
Igeeeeen, a hosszu hetvegen vissza mentunk Macauba    Ismet harom europaias nap abban a gyonyoru varosban!
Felfedeztuk azokat a helyeket ahol meg nem jartunk, a vilagito torony, az a ma templom (a ma a halaszok vedoszentje), szebbnel szebb katolikus templomokat, kiprobaltunk egy-ket Portugal etelt (talan kisse kinaiasitva) es nagyon sokat pihentunk.
Ujra azt kell mondanom hogy szuper volt! Jo egy olyan helyen feltoltodni ahol az epuletek, az izek es a hangulat (leszamitva a kaszinokat) kozelebb hozzak Europat.
Es vegul hadd jegyezzem meg, meg mielott valaki gyanakodna,hogy nem lettem sem jatek sem kaszino fuggo ;) ezuttal meg csak el sem mentunk szerencset probalni!


4 megjegyzés:

  1. vendégszoba??? jövőhéten érkezem :)))
    Nekem Macauból azt tünt fel, mintha a portugalok már 100 éve elmentek volna...senki sem hallottam portugálul beszélni

    VálaszTörlés
  2. Hmmm...en eleg sok embert hallottam portugalul gagyogni! sot az egyik etteremben a TV is a portugal csatornan volt es mindenki nezte...gondolom ertettek :P

    VálaszTörlés
  3. ok hát en csak 1 napot voltam ott mert nem volt igazan betervezve... menjek vissza? :)
    http://eworldtour.blogspot.com/2010/05/hong-kong-and-macau.html

    VálaszTörlés
  4. szerintem meger egy masodik eselyt! :)

    VálaszTörlés