Bocsanat :)

Emlekszem hajdanan, meg fiatal koromban, probalkoztam naplo irassal...probalkoztam!
Minden alkalommal amikor eldontottem eloveszem es irok valamit akkor az allam mindig leesett hogy milyen ritkan teszem meg! aztan meg fogalmam sem volt hogyan potoljam be a hianyossagokat,mivel es hol kezdjem a beszamolot.
Most is ez van! A kulonbseg hogy nem egy tollal firkalok es nem magamnak. Potyogok es ti, unatkozo ismeroseim, olvassatok :P
Szoval hol is kezdjem? Ami a regi az a munka, a rovid hetvegek :) es a magan eletem, amirol meg mindig nem szeretek beszamolni ;)
A gyerekek edesek es aranyosak, de legalabb annyira farasztoak :)))
Hetvegeken altalaban nem dolgozom, de van olyan, mint peldaul a mult hetvege, hogy becsuszik egy piknik a szulokkel :(
Egesz napos munka, a kulonbseg az hogy nem csak a gyerekeket de a szuleiket is szorakoztatni kell! A program viszont hajmereszto volt, azt hiszem erdemes beszamolni rola! Roviden: 5 alkalommal buszra szallni, legrovidebb ut fel ora. Levendula kert, kezmuves workshop-ok, aztan meg organikus eper farm...ami csak annyira organikus amennyi a neveben van....
Nehany kep:




A hetvegek amskulonben erdekesebbek, turazas, szulinapozas, hajokazas...Lenyeg hogy kiakpcsolo legyen!

Turazas:



Ja es a fenykepezo gepemet legtobbszor itthon felejtem ugyhogy a tobbi kep az talan facebook-on, amin be lettem jelolve....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése