Belejovok.....

Ugy gondoltam adok egy masodik eselyt a hajoknak es a hajokas buliknak....
Pentek este oriasi buli volt kinezoben. Egyetlen problemam volt a dologgal. Hajos buli....hajo ha nem jo.....Menjek ......ne menjek....es mentem! Kaptak a hajok meg egy eselyt, de ezuttal felkeszultem testileg es lelkileg is amennyire csak lehet. Indulas elott bemmenni kici kinai gyogyszertarba es elmagyarazni Kata nem szeretni rokazni hajokan :)Szoval bekaptam ket kis bogyot es semmi gond sem a vizzel sem a ringatozassal.....
Ezuttal sokkal hamarabb eltelt az a par ora, nem lestem az oramat hogy mikor erunk vegre a szarazfold kozelebe, sot....azt hiszem meg siman ellettem volna a vizen egy darabig :)
Nagyon elveztem. Jo zene, jo tarsasag es hat a hely az tenyleg valami.......Hong Kong este! Gyonyoru.....imadom :) Most hogy nem a hajo mosdojaban toltottem az estet eleg sok mindent folfedeztem :) Es mostmar azt is megtudtam mondani hogy epp hol voltunk, Hong Kong melyik reszen.....
Szoval belejovok......:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése