Hetkoznapok

Kedden reggel egy tasakot talaltam az asztalomon, azzal az uzenettel,hogy "ez a tied, remelem tetszik. valaki aki szeret. ki vagyok?" Persze angolul. Egy nagyon szep ruha volt a "meglepi", Ms Yip-tol, az egyik kinai kolleganomtol.
Szerdan az egyik kisfiu az olemben aludta vegig az oramat, nem zavarta az sem hogy enekeltunk es az sem hogy az osztalytarsak ugraltak, tapsoltak es hangosan nevettek....O megtalalta a helyet es olyan edesen aludt,hogy nem adtam volna semmiert :) Talan egy pillanatra meg irigykedtem is.....
Csutortokon mandarin nap volt (nem gyumolcs,mandarin a nyelv), egy csomo szereples es enekles....Ezeken a napokon nincs rendes tanitas, minden osztaly szerepel vagy nezi a szereplest (amibol en sokat nem ertettem), jatszanak es van amikor egy oraval hamarabb hazamennek.
Ma, penteken, pedig Buddha szuletesnapja van...SZABADNAP :)) Kicsit olyan mint egy karpotlas a mult szombatert, amikoris egesz napos szuloertekezlet volt.
Erdekes hogy otthon a szuloertekezletek egy-ket ora alatt lejarnak es igazabol semmirol sem szolnak. Az osztalyfonokok es a tanitok altalanos, az egesz kozossegre vonatkozo dolgokrol beszelnek, holott azt hiszem a szulok igazabol a sajat gyerekukre es annak iskolai teljesitmenyere kivancsiak.
Itt viszont, ugyan ugy mint a bukaresti iskolanal ahol dolgoztam, minden szulonek van 10-15 perce beszelni a gyerek tanaraival, tanitojaval.
Igaz hogy a mi szemszogunkbol ez egy nagyon faraszto nap, de valahol azt hiszem ez a jobb megoldas.
Nagyon sokat tanulok, mit hogyan lehet csinalni es nagyon sokszor meglepodok hogy milyen egyszeruen megoldhatoak azok a dolgok amiket eddig nem lattam at. Persze van amit hihetetlenul elbonyolitanak, kinai modra....de az mar az en, mi elonyunk hogy latjuk a jarhatobb utat :)
Szo ami szo, meg mindig elvezem es szeretem a munkamat.....
Nehany kep a gyumolcs naprol es a gyerekeknek szervezett divatbemutatorol. A ruhak muanyagbol keszultek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése