Elnezest......

A minap a kedves batyam meggyanusitott hogy unalmas eletet elek. Azt mondta biztosan semmi erdekes nem tortenik ha nem irok a blogra....azt nem feltetelezte viszont hogy lehet annyi minden tortenik,hogy egyszeruen nincs idom potyogni :) Na ehhez mit szolsz Dabika?
Igen. Eleg elfoglalt vagyok az iskolaban is es az iskolan kivul is. A mult heten ugynevezett "evaluation week" volt, ami azt jelenti,hogy megneztem mennyit tanultak a gyerekek amiota itt vagyok. Meglepodve tapasztaltam hogy az eredmenyek nagyon jok. Persze ez nem csak az en erdemem de azert jol esik latni ahogy fejlodnek ezek a csoppsegek :) Meg csak 3-4 evesek es mar irni olvasni tanulnak nem csak kinaiul de angolul is.....En harom eves koromban meg a mutagatasnal tartottam azt hiszem.....
Az az igazsag hogy egyre kozelebb kerulnek hozzam es egyre jobban szeretem oket. Azt hiszem ez kolcsonos, hiszen naponta tobbszor hallom "I love you ms kate" :), aztan ahogy a kicsi kezukkel szivet formalnak es puszit kuldenek....vagy oda rohannak es megolelnek. Neha meg orat tartani is nehez annyira megakarjak mutatni hogy ok biza szeretnek.
Ma peldaul lehajoltam az egyik gyerekhez, kerdeztem tole valamit es egyszer csak azt vettem eszre hogy valaki a nyakamban van. Egy masik kisfiu hatulrol megolelt es alig akart elengedni....olyan edesek :)
Minden nap millioszor hallom a nevemet ahogy kiabalnak utanam csak azert hogy rajuk nezzek es integessenek....igaz neha idegesito is lehet, amikor peldaul wc-re mennek ok meg kint varnak es kozben megallas nelkul ismetelgetik a nevem :))
Szo ami szo nagyon elvezem a munkamat, a hetek csak ugy repulnek.......
Az iskolan kivul meg tortennek a dolgok, jovok-megyek....teszek-veszek....elem az eletem :) Az elmult hetekben, honapban mondjuk, eleg sokat jarok "ki"....
De most hogy irjam le ide azt hogy megneztem moziban az avatart 3D-ben.....vaganykodjak? Jol van na. Szoval megneztem az avatart 3d-ben....huuu de jooo volt :) aztan megneztem az iron man akarhanyat (2 asszem)....megneztem a kick ass-t (nem tetszett, nem vaganykodok).....es ma megyek megnezem a bounty hunter-t.....szoval mozi mozi mozi....elvezem :) Es jo tarsasagban jo mozizni ;)
Kozben egy ket alkalommal kimegyunk vacsorzni erdekes es szep helyekre....de hogy miket eszem meg ilyenek nem tudom reszletezni....mexikoi, kinai, vietnam...mind mind nagyon finom es erdekes. Talan keszitek nehany fenykepet es megprobalom elmagyarazni mik azok....hasonlitani valamihez. Ugyhogy arra meg varni kell.
Na ennyit a maganeletemrol......a tobbit megtartom magamnak :) hihi
Az "elnezest" az a kesesert es azert van mert nem jelentkeztem.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése