Haj(r)okazas......

Huuu..nagyon szegyellem magam. Itt ulok a nappalimba es pizzaval tomom a fejem. Ami meg hetkoznap talan a sok dolog miatt meg ertheto lehetne, DE vasarnap van :( en meg vasarnap mindig "normalis" kajat eszem.....szoval szegyellem,hogy lecsusztam ennyire :) haha...de van ra magyarazat. Mint mindenre :)
Keson keltem mert koran fekudtem....Tegnap reszt vettem eletem elso hajokas bulijan..... es ha ez a blog azert keszulne,hogy csak elvaganykodjam mi minden erdekes dolgot csinalok en itt a vilag vegen akkor most azt irnam,hogy elkepesztoen jo volt a hajon ringatozni 4 vagy 5 oran keresztul....de neeeem. Tudni illik rajottem,hogy tengeri beteg vagyok :)De kezdjem az elejen....
Szoval ezek a bulik arrol szolnak hogy egy csapat ember kiberel egy hajot, vagy napkozben vagy este. Ha napkozben van a dolog akkor egy szigetes kiruccanas ahol lehet pancsizni meg bbq-zni (miccsezni miccs nelkul). Ha este akkor buli a hajon.
A tegnapi az este volt. 6-tol 11-ig.
Ahogy a labam elhagyta a szarazfoldet mar ereztem hogy ez egy erdekes elmeny lesz. Eleinte nagyon elveztem. Tuti kis hajo, jo tarsasag, nagyon szuper kilatas.Aztan elkezdtunk mozogni. Es a szel nem segitett. Csak ugy dobalta a hajot. Fent is lent is probalkoztam, mindenhol nagyon mozogtunk. Eloszor nem tudtam mi a bajom de abban biztos voltam hogy ha valakinek fizethetnek hogy egy kicsit megalltisa a hajot alattam akkor megtennem :) Es aztan valaki megkerdezte hogy tengeri beteg vagyok???? Tudta a fene. Eletem elso ringatozasa, honnan tudhatnam??? De az otlet hogy talan igen erosen megragadt a fejemben....korulbelul tiz perc utan mar a wc kagylot kerestem. persze mindketto foglalt,hogy nehogy siman, eszrevetlenul "elintezhessem" a dolgot....Aztan kicsit ledoltem....sokat nem segitett, meg mindig mozogtunk :) Na de kaptam egy gyogyszert, ami vegulis annyira rendbe hozott hogy mar nem neztem az oramat minden 10 csak 20 percben...:)
Na de a szarazfoldnek nagyon orultem......talan kisse "foldhozragadt" vagyok :))
Az este igazabol akkor kezdodott szamomra amikor foldet ertem. A jo oreg karaoke megfogta a fantaziamat.....olyannyira,hogy reggel 4-re ertem haza. Mostmar nem csak a zuhany alatt enekelek...karaokezok is :)
Szoval innen a pizza.....
Elvezzetek a kepeket es amelyik kisse elmosodott az a "mozgasnak" koszonheto...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése