Idojaras

Kanikula. Ez jellemzi a tavaszt es a nyar elejet....A kulonbseg az otthoni es az itteni kanikula kozt az a paratartalom. Neha erzem hogy megfulladok annyira meleg van, alig lepek ki a lakasbol es mar ragadok a nedvesseg miatt...
Eleinte zavart hogy barhova megyek, minden zart helyisegben legkondi van. Igaz tulzasba is viszik helyenkent mert van hogy annyira hideg van bent,hogy fol kell vegyek egy felsot, de magat a legkondit mostmar teljesen esszerunek talalom. Kulonben elviselhetetlen lenne. Meg itthon sem kapcsolom ki, legtobbszor legkondival alszom, annak ellenere hogy nem egeszseges meg neha irtozatosan hangos is...
Nagyon nehezen szoktam hozza, folyamatosan faradt voltam es almos, nem tudtam mi a bajom. Aztan lassan hozzaszokott a szervezetem, mostmar mondhatni hogy elvezem is a meleget. Foleg ha a tengerparton toltom ezeket a napos napokat, mint mult hetvegen peldaul :)
Aztan nemreg ateltem az elso igazi esos napot, amikor korulbelul 3 perc alatt es esernyovel borig aztam. A legerdekesebb ebben a tortenetben az hogy ebed szunetben, uton Ancsahoz lepett meg ez a gyenge kis nyari zapor :) a napom hatralevo reszet pedig az Ancsa ruhaiban es hazi pampocskajaban tanitottam vegig :) A gyerekek nagyon elveztek....
Aztan a viharokat anyukam te nagyon elvezned itt :)) hahah....a dorges az aztan dorges kerem szepen, a villamlas pedig huuuu.....az otthoni legrosszabb vihar vizet sem vihet az itteni gyengebb viharocskanak. Valamelyik ejszaka egy hatalmas, robbanashoz hasonlo hangra ebredtem. Aztan tobbet nem is aludtam.....a folyamatos dorges es villamlas folebresztette bennem a gyereket. A kenyes, felos gyereket. Masnap eleg hosszu es almos napom volt, igyekeztem megtudni a gyerekektol hogy ok mit gondolnak az ilyen es ehez hasonlo idojarasrol....azt hiszem ossze vissza ket gyereket talaltam akinek a reakcioja az enyemhez hasonlo volt. Felt.
Na de ehez is hozza lehet,kell szokni. Azota meg volt egy par dorgos-villamlos ejszakam es ugy aludtam mint akit fejbe vagtak...semmi...meg csak meg sem hallottam....
Es oszinten mostmar az elso tajfunomat varom, kivancsi vagyok nagyon milyen :) plussz...ha tajfun van nem kell menni iskolaba, sot vannak kulonbozo szinu vihar jelzesek, a feketenel azt hiszem...vagy pirosnal...sem kell bemenni dolgozni :) Igaz a lakasbol sem tudsz kimenni nagyon, de nah...valamit valamiert :)
Igyekszem kepeket kesziteni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése