Elmelkedo

Vakacion vagyok ugyhogy idom mint a tenger....szoval irhatnek, blogolhatnek, beszamolhatnek minden apro esemenyrol ami velem tortenik. DE, es itt jon a de. A minap egy reg nem latott ismerossel "futottam ossze" a facebook-on. Legalabb 8 eve semmit nem tudok az illetorol es nagyon kivancsi voltam mi tortenik vele, hogy van, hol van stb. Miutan beszamoltunk egymasnak rajottem valamire.
Azok az emberek akik elhagyjak kicsi kis orszagunkat es elmennek a "nagyvilagba',mindig olyan titokzatosak az otthon maradtaknak. Emlekszem meg gyerekkoromban, amikor a szomszedok, rokonok vagy ismerosok elkoltoztek (szoktek, emigraltak) Magyarorszagra vagy epp az Allamokba mindig csak sejtettuk mi van veluk. Konkretumot sosem tudtunk.
En mindig egzotikusnak kepzeltem el az eletuket,hiszen mindenki ugy nyilatkozott,hogy ok mar egy fejlettebb, jobb es szebb vilagban elnek....Arrol meg ne is beszeljunk hogy amikor hazajottek latogatoba es erdekesebbnel erdekesebb dolgokat hoztak, mutattak nekunk akkor mennyire megerositettek bennem ezt a hitet.
Az eletuk titokzatos, fenykepekbol es tortenetekbol osszerakott puzzle volt a fejemben.
Na de most, amikor en is az o taborukhoz csatlakoztam, en is egy "emigralt" szekely lettem elgondolkoztam....Nem lenne jobb ha en is titokzatos maradnek? Ha mindenki csak tunodne azon hogy mi van velem?
Igy, azzal hogy leirom a blogomra az eletem apro-csepro esemenyeit oda a titokzatossag....a rosszmaju ismerosok nem tudjak feltetelezni hogy tancos lanykent keresem a kenyerre (rizsre) valomat...
Mit tegyek? Uuuugy szeretnek titokzatos lenni :)

4 megjegyzés:

  1. lehetsz ugy is titokzatos hogy megadod a masik lehetoseget is a kedves olvasonak ...
    ö majd azt valaszt amit akar :D

    Ma elmentem tanitani a gyerekeket (vagy rudtancolni - ki tudja?)
    Ma ettem rizset, es ittam narancslevet (vagy polipot, es szakét ittam rá - ki tudja?)
    Ma eljartam egyet városnézni (vagy Észak Koreában voltam nukleáris titkokat csempészni - ki tudja?)
    Ma vettem egy bluzot (vagy marihuánát - ki tudja?)

    VálaszTörlés
  2. Hahaha...ez olyan mint az a szekely bacsis vicc amikor a palinkazas helyett olvasast es a kocsma helyett konyvtarat kell mondjon :))

    VálaszTörlés
  3. A kerdes mar csak az, hogy te mennyire erzed egzotikusnak/titokzatosnak az eleted par kilometerrel odebb. :)
    A rosszmaju ismerosok meg ugyis azt gondolnak, amit akarnak. Fuggetlenul attol, hogy te mirol irsz.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem itt arról van szó, hogy felütötte magát az érzés, hogy néha jobb hallgatni. Én is vagyok így. Néha olyan jól esik nem kitálalni mindent (még a közelieknek sem), és van is úgy, hogy odafigyelek és tudatosan nem mondom el. Persze másnap meg olyan feldobott vagyok, hogy duplán csevegek és puff még a kelleténél több is tálalva. Hangulattól függ na...

    Azért kérlek most ne jusson Neked eszedbe a titokzatosság, mert ez a blog kell és írnod kell, ha csak nem akarod külön mindenkinek leírni... Huuuu, több száz ismerős, erre gondolj...

    Még valami. Én álmodozom arról a laptopról, ami a HK-ban élő barátnőmnek van... :)

    Millióóóóóóóóóóóó puszi!

    VálaszTörlés