Hong Kong

A repterhez kozeledve egyre izgatottabb vagyok...Mi van ha elveszitettek a csomagomat...mi van ha megsem var senki....
Aztan csak azt veszem eszre,hogy utastarsamtol bucsuzodok es rohanok a csomagom utan.
Millio ember a repteren es egyszer csak felbukkan egy ismeros arc!
Ancsika....neki koszonhetem (no meg persze 1-2 erdekes fordulatnak az eletemben) hogy "uj eletet kezdhetek"
Ez is kozhely....de ujra azt kell mondanom,hogy igaz....Vegulis minek neveznenk azt,hogy valaki ossze csomagol, es egy 20 kilos csomaggal Europabol, Erdelybol, Azsiaba koltozik? na ugye....
De az is lehet erre mondjak,hogy "aki mer az nyer"....:) jol van, tudom ...eleg a kozhelyekbol
Elkepeszto ez a hely!!!!!
A jovendobeli fonoknom es a baratnom tarsasagaban taxiba ulok es "haza" megyek. Egesz uton csak tatom a szam...de gondolom ez termeszetes. Huuuu mekkora epulet, es az a a hid....jujjj....az ott micsoda?????
Egy gyors pakolas utan vacsorazni megyunk. Persze hogy megnyugszom amikor a Pizza Hut-nal dontenek, hogy nekem is jo legyen... :)
DE ez a Pizza Hut NEM az a Pizza Hut!!!!
Szoval mar elso este kerultek erdekessegek a tanyeromra, lenyegeben az egyetlen dolog ami ismeros volt az asztalon az a pizza.
Kicsi asztaln sok kicsi tanyer es sok kicsi meglepetes....Peldaul a viz ami langyos, olyan mosogato le szeru....aztan a csirke hus ami felig nyers. (Kesobb kideritettem,hogy nem szeretik "tulfozni" a husokat) No meg persze tengeri kutyuk, rakocskak...Szo ami szo, nem a szekely gyomorra talaltak ki oket de be kell valanom : toltott kaposzta ide vagy oda ezekhez is hozza lehet szoktatni a zsiros kis gyomrunkat!
Vacsora es ismerkedes utan haza megyunk es megunnepeljuk (csak ugy mint regen: Lacrima lui Ovidiu), hogy sikerult a tervunk...Hong Kongban vagyok :)

2 megjegyzés:

  1. Kedvenc reszem eddig: "...egy 20 kilos csomaggal Europabol, Erdelybol, Azsiaba koltozik? na ugye...."

    Naaagyon jol (ahogy itthon mondjak ugyesen) irsz csaj!!!! Bevallom volt egy kis konnycsepp csalogatas is, ahogy vegig olvastam mindent, pedig en ITTHON vagyok...
    Orulok nagyon, hogy sikerult!!!

    A blog is teljesen rendben van, szakertoi szemmel is :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok :) Nagyon örvendek, hogy sikerült eljutnod. Álmaid egy részének beteljesüléséről van szó. Büszke lehetsz magadra.

    VálaszTörlés