Temple Street

A google keresobe ha bepotyogjuk,hogy Hong Kong akkor egyik dolog amit talalunk az a Temple Street... Nos en hiaba olvastam el, hiaba keszultem fel belole, kozel sem all a fantaziam es az internet alkotta kep a helyhez!
Szoval hadd meseljem el szemelyes elmenyemet a hires Temple Street-i ettermek egyikeben.
Egyik este egy pofas (sokfele) kis tarsasag gyult ossze. Persze a sokfele emberbol az egyeduli aki kilog a sorbol az hamar kiderult,hogy a szekely kislany lesz :) Sok szempontbol is...nem, nem a kek szemem, es neeeem a hosszu labaim miatt :))
Ez mind mellekes, ebben a tortenetben. A legerdekesebb talan az volt a tarsasagnak, hogy MEG eletemben nem ettem tengeri kutyuket. Ebbol automatikusan jott a kovetkezo kerdes : allergia...hmmmm...erdekes erzes amikor egy egesz asztalnyi tarsasag teged figyel amint az elso kagylodat probalgatod lenyelni... Jajjjj es persze ezt mind ket kis ugyes palcikaval.
A kagylok nem jonnek be...tehat az ami az elso felvonasban az asztalra kerult, a zorgo, kocogo cuccok 3-4 kulonbozo meretben es formaban ...neeeeeem...nem szeretem, nem falom be! Pedig villat is kaptam vegul ;)
Na de kezdjuk az elejen. Talan mondhatom azt,hogy mi, europaiak...szoval mi, europaiak abroszhoz, 2 tanyer es legalabb annyi poharhoz vagyunk szokva ...legalabbis etteremben, aztan ismeros dolgokhoz az etlapon, keshez, villahoz, kanalhoz....Nos itt nem fontos egyik sem...
A rendeles? Az sem europai. nem mindenki kulon-kulon. Itt az emberek tobb felet szeretnek enni es nem egy dologbol kell halalra enni magad, tobb dologbol is lehet :)
Az sem elhanyagolhato,hogy a vacsora meglehetosen olcso...
Szoval a kagylok szines felhozatala utan, a masodik felvonasnal, kezdtem megnyugodni. Meg diszno hus is feltunt az asztalon....
De a kulonbozo, kisebb-nagyobb, csipos, ropogos rakok nyertek el leginkabb a tetszesemet. Fuszeresen, illatosan, ugy ahogy voltak egy eletre megkedveltem oket.
Szoval meg nem hianyzik a toltott kaposzta. A levesek azok igen, bar van 1-2 fajta amit itt is eloszeretettel fogyasztanak az emberek. Az egyik kozuluk a paradicsom leveshez hasonlit (az egyik kedvencem) csak zoldsegesen.
Amugy meg minden felet meg lehet talalni az uzletekben, ugyhogy a fozes europai, sot szekely modra is megoldhato!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése