Hong Kong Geopark

Mult hetvegen kicsit fel akartam fedezni magamnak Hong Kongot....ujra...
Olyan nagy es valtozatos ez a hely,hogy azt hiszem meg sokaig lesz amit itt megnezzek es amin elcsodalkozzak. Amit viszont biztosan nem fogok sohasem megunni az a tengerpart :) es mivel itt mar joval a plusz 25 fok folott jarunk, ugy gondoltam hogy ez egy jo otlet, jo kis kikapcsolodas lesz.
Szoval gyorsan kertem egy kis segitseget Ancsikatol, megneztuk a Hong Kong terkepet es talaltunk egy erdekes helyet a google-on :)
Angolul van a hely leirasa, de itt megnezhetitek ha erdekel...a kepekert mindenkepp erdemes:

Hong Kong Geopark

Szoval szombaton reggel vettem a kis hatizsakomat es elindultam. Korlubelul masfel ora buszozas, metrozas es megint buszozas utan jott a turam gyaloglos resze. Azt hiszem nem voltam eleg figyelmes amikor a hely leirasat olvasgattam, mert az nem rogzult a szurke allomanyomba,hogy egy hagyomanyos kinai halasz falun kell keresztul menjek, ahol az emberek elik mindennapjaikat, intezik a szombati fozes-mosast es hasonlokat....
Kisse hal szag vol itt-ott, de az erdekessege ezeknek a falvaknak a hal szagon kivul az,hogy az utak korulbelul olyan szelesek mint Udvarhelyen a Kossuth utca jardai. Es az utak mindket oldalan kicsi kis hazak amelyeknek a bejarati ajtaja rendszerint nyitva all es vagy az ott lakok nappalijaba vagy pedig konyhajaba nez.
A Geopark bejaratanal all is egy tabla, ami figyelemzteti a magam fajta nezelodoket,hogy legyenek tekintettel az ott elo emberekre, ne hangoskodjanak, ne nyuljanak semmihez, stb...
Majd a kepeken, amiket keszitettem, latni fogjatok miert ez a felhivas...kisse olyan mintha valakinek az udvaran setalgatnal, az ajtok elott kanapek, asztalok es szekek vannak, sokszor azt sem tudod,hogy vajon mehetsz-e tovabb vagy az mar tenyleg valaki "magan" terulete....
Szoval eleg sokaig setalgattam es mosolyogtam az emberekre, azt hiszem kuriozum voltam feher no letemre egyedul azon a helyen.:)
Egyszer csak veget ert a falu es egy kis osveny vezetett tovabb, a part iranyaba. Erdekes es szep hely, de nem ugy kell elkepzelni mint a Miami Beach-et :)
De hagyom elvezzetek a kepeket. Sajnalom a mennyiseget es a minoseget de egyelore csak erre futotta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése