Meg egy kis tenisz :)

Epp egy torulkozovel a fejemen ulok a nappaliban es az en Edes Batyam buzditasara gyorsan leirom nektek a legujabb teniszes elmenyemet...( az edes batyam nem kedvesseg....o szeretne ezt a megnevezest csak. nekem a Boktor jobban bejon...)
Szoval ma volt az otodik tenisz edzesem, megtanultam az alapokat...allitolag :)
Aki meg nem probalt megtanulni egy utovel a kezeben egy labdat egy bizonyos helyre celozni annak elarulom,hogy nem egy egyszeru mutatvany. Sot mostmar azokat, az erdekes hangokat kiado noi teniszezoket is megertem....
Ma Brian bacsival, aki mellesleg 58 eves, de csak 40nek nez ki, gyakoroltuk az eddig tanultakat. A kis kosarabol adogatta a labdakat amikor egyszer csak eltalaltam a kosarkat es a sok kicsi tenisz labda szetgurult az egesz palyan....
Huh mondom: ez aztan...most jol lejarattam magam...pont amikor azt kellene megmutassam,hogy milyen sokat fejlodtem.....De Brian reakcioja nagyon pozitiv volt, na meg persze meglepo :) azt mondta ugyes vagyok, sot hogy ha meg ketszer sikerul eltalalnom a kosarat, ugy hogy a labdak szet is guruljanak, meghiv egy uditore.
Na persze! Az elso is veletlen volt, hogy a fenebe csinaljam meg ketszer ugyan azt???
De aztan jott egy kosar billegeto utes, aztan egy nagyon kozeli es koncentralni kezdtem.
Masodszor is kiborult :)
Uuuuugy elveztem...de uuugyy :) Kb mint egy rossz gyermek.
Es megcsinaltam!!!! Kiboritottam haromszor a kosarat (kb 40 labdaval....) egymas utan!
Mar az hihetetlen szamomra,hogy mostmar nem ketto darab palyat hasznalok, a labdaimat csak egy palyarol kell ossze szedni. De hogy iranyitani tudjam a labdat??? En az anti sport? :)
Na de kitudja...elozo eletmben egy olimpikon voltam :)
Ja es kepek....meg lesz az elso teniszes mini rucim es pozolok majd,hogy lassatok ;)

1 megjegyzés:

  1. baszki ... legalabb a Boktor helyett irhattal volna Böktör - t ... igy ekezet nelkul leirva rettenetesen nez ki

    VálaszTörlés