Kikapcsolodas

Mindenkinek mast jelent a "kikapcsolodas" szo...Van aki a kocsmazasra eskuszik (de miert ez az elso dolog ami beugrott???), van aki olvas es van aki sportol vagy fene tudja mivel kapcsolja ki az agyat. En a sportolason kivul eleg sok mindent probaltam es van is egy par dolog ami kikapcsol, de eleg reg kacerkodom a gondolattal,hogy jo lenne megtanulni gorkorizni, uszni esetleg teniszezni...
Itt Hong Kongban eleg egyszeru kulonbozo sportokkal talalkozni. En pledaul minden nap latok thai chi-zo embereket a parkban , de nagyon sok ember jar szaladni, kosarazni es minden felet sportolni. Nekem ugy tunik,hogy nagyon egeszseges eletet elnek, kortol es nemtol fuggetlenul. Van hogy hazas parok kezenfogva mennek szaladni vagy egyutt meditalnak, elvezik az esti setat, legyenek huszon evesek vagy otvenen felul akar. Inspiralo a dolog....
Szoval egyik este eldontottem folfedezem magamnak a kozeli parkot, minden zeg-zugat megnezem, lassuk mit talalok. Vagy egy ora setalas utan eldontottem,hogy veszek egy gorkorit...aztan meglattam a kis tablat: tenisz palyak jobbra...
Nem tudom mennyi idejig figyelhettem ahogyan jatszanak az emberek, de egyszer csak eldontottem, hogy megkerdezem az egyik edzonek tuno emberketol,hogy meg tudna-e tanitani engem is...
Megkerdeztem! A valasz pedig "igen" :)) Persze,hogy igen...nem olcso mulatsag a dolog.
Szoval tanulok teniszezni...es allitolag tehetseges vagyok :) Bar az igazsag az, lehet csak annyira izgatott mint egy gyerek amikor uj jatekot kap...nagyon nagyon elvezem :D
Na de ezen kivul szandekomban all kihasznalni a torzskartyamat (ha igy nevezik) a kozeli uszomedencehez es tornateremhez is...A gorkori meg egyelore marad elmeleti szinten...pedig tutira el tudom kepzelni magam Hong Kongi Ildinek (aki nem tudja kire gondolok kerdezzen )

2 megjegyzés:

  1. nna! a tenisz szerintem nagyon jo valasztas. remelem kitartasz mellette!

    VálaszTörlés
  2. A görkorit próbald ki, erősít néhány olyan "részt", ami fontos! :)
    Szerintem Ildit ne emlegesd, annyira azért nem jó, hogy Hong Kongban is emlegessék! Uff, rossz voltam...

    VálaszTörlés